loading...
دنیای اس ام اس اصفهان
محمد.ه بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

باران که میبارد ، دلم برایت تنگ میشود …
راه می افتم بدون چتر ، من بغض میکنم ، آسمان گریه !

.

..

...

من برای تو چتری بیش نبودم …
بـاران که تمام شد فراموشم کردی !
تو تتنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو …

.
..
...

کسی که تورا دوست دارد حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشد ،

هرگز رهایت نخواهد کرد ، او یک دلیل برای در کنارت ماندن خواهد یافت

.

..

...

دلمان کوچک است ،
ولی آنقدر جا دارد که برای هر عزیزی که دوستش داریم ،
نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر

.

..

...

نامت را بر دستانم مینویسم تا در وقت دعا همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد …

تا وقتی یاد هم هستیم ، خدا تو قصه ها گم نیست

دلامون چشمه ی مهره ، حریص خاک و گندم نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان درمورد محتوای سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 512
  • کدهای اختصاصی