loading...
دنیای اس ام اس اصفهان
محمد.ه بازدید : 7 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

آقا جان هر لحظه لطفت را در میان لحظه هایم کم میاورم

غریبگی غریبانه ات را در میان نگاه مشتاق عاشقانت باور ندارم

غریب این دیار منم که سال هاست سایه لطفت را در همسایگی مان گسترده ای

و من عمریست تنها آرزویش را بر دل دارم !

.........................................

حسرت دیدن گنبد طلای حرمت داره

مثل بغضی کهنه به دلم چنگ می زنه

اونقدر از تو دور شدم که این روزا حس می کنم

غم غربت یه دنیا روی شونه ی منه

اونقدر از تو دور شدم که این روزا حس می کنم

همه ی جهان فقط قد یه زندونه برام

...........................................

این روزا پاتوق هر چی دلشکسته است حرمه

هر کی از غربته این زمونه خسته است حرمه

هر کی از دنیا بریده این روزا سمته توهه

هرکی هرچی که دره به روش بسته است حرمه

یا امام رضا (ع)

.............................................

عالم آل محمد (ص) به جهان جلوه نمود

عَلَم عِلم به پا شد شب میلاد رضا

بعد موسی که بُوَد رهبر معصوم بشر؟

حل شد این مساله تا شد شب میلاد رضا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان درمورد محتوای سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 502
  • کدهای اختصاصی